My Blog List

Sunday, January 23, 2011

Trip Memikat Tanah Hitam (Thaipusam)

Kekuatan: Krel, Bob, Karim
Engine : TA, Merah, BB
Laman:  Tanah Hitam (Kandang Ayam)

7.30 Pagi minum kedai.....bersama Karim, Bob.....terus bergerak ke lokasi.....

Laman pertama.....Tanah Hitam.....BH banyak mcm  pesta....cari laman.....pacak TA......Bunyi seketul2.....TA takut banyak sangat Helang/ Sikap./Sewah......tengah2 relak datang ntah dari mane Sikap/ Sewah......turun berdekatan TA.....ape lagi kelam kabut aku .....Berlari mendapatkan TA.......Fuhhhhh........selamat TA...klau x.....jadi b'fast lah gamak nyer.... TA.....video ade kat bawah....

video

Laman ke-2
Tanah Hitam Lokasi Berdekatan
Cari lokasi....BH x banyak......Helang banyak.......Sebelum sempat nk pacak....dah ternampak helang menyambar seekor anak terkukur......miss plak helang tuu......nasib baik Karim, Bob berdekatan dan sempat menghalau burung helang berkenaan.....klau x jadi b'fast burung helang pg tuu...Hahahahha

 Inilah anak BH yang hampir2 jadi B'fast Burung Helang.....



Otai rizal tengah menunjukkan kepak anak BH yang disambar helang, jumpa otai sekali dalam port yang sama...


Otai Rizal tengah belek2 anak BH.......agak-agak leh jadi Pikat ke ni?Bob tengah belajar dengan otai.....(baju biru)





Sambil tengah relak2....tunggu Helang beredar jumpa plak geng2 mikat ditempat yang sama......ingat kan kite yang paling awal rupe nyer ade lg yang paling awal........






Inilah geng2 memikat Tanah Hitam, Taman Perpaduan, Klebang (Jumlah Pemikat 15 orang.....campur dengan burung sekali 27 ekor pikat....)

Yang berjaket itulah saya(krel)......tengah bersembang dengan otai-otai..... Sekian trip memikat Hari Thaipusam.

Jumlah tangkapan : 0.50% (Anak Burung jer) hahahaha........
Kesimpulan:     Port x bleh boleh main banyak sangat Helang/Sikap/Sewah + Jebon..........

4 comments:

  1. nasib baik..kalau tak berlauk lah helang tu bro..

    ReplyDelete
  2. sabar krel, belum musim lagi nih, abis musim helang baru kita ligan kaw2 punya...

    ReplyDelete
  3. ye la...saya ingat pun camtu jgk....
    Tq bro Mizan...

    ReplyDelete